Make your own free website on Tripod.com
| Sejarah sekolah Info Putera 87 Bebudak tatau malu!! Info Puteri 87 MuZeeYuM wHat's cOoL? inTerB-U Contact Me JuNkiEs
World of Hamidians
inTerB-U

Temuramah X-cLuesif

arie nie aku telah menginterb-u makcik ganas kat maahad.....pasal aper aku kater dia ganas?korang bacer laa hasil temu bual istimewa nih...
 
Akoo:Akumz cik...pekabo?
M.cik Ganas:Salamz....sihat
Akoo:Saya ader satu soklan nak tanyer makcikz
M.cik Ganas:Amenderh?
Akoo:Apsal makcik suker baling sampah ke bawah...especially kat blok F
M.cik Ganas:Mestilah akoo baling kebawah...kalo baling ke atas pun jatuh ke bawah gak....baik aku baling ke bawah jerr terus
Akoo:U mean gravity force?
McG:Yupz....aperh ko ingat aku tak pandai fizik?
Akoo:Tapi kan makcikz....makcik tak pernah fikir ker pasal keselamatan org kat bawah tuh?sbb setahu aku makcik baling camtu jerh....tak toleh kiri kanan.
McG:Pepandaila korang nak idup.....besides that,spital kan belambak....pilih jerr maner satu ko nak....swasta/kerajaan
Akoo:kaLo kena saman ngan makbapak org camnerh?
McG:tak kisahlaa kalo makbapak org nak saman tapi kalo makbapak binatang aku fikir 23 kali dulu kot
Akoo:Adekah makcik akan stay ngan tabiat makcik tu?
McG:of coz laa.....
Akoo:Apakah pesanan terakhir makcik utk pembaca?
McG:Jgn buat sampah banyak sangat.....nyusahkan akoo jerh!!
Akoo:Tima kasih makcik coz sudi d temu ramah
McG:sama-sama